Zapraszamy! poniedziałek - piątek 7:00 - 22:00, sobota 8:00 - 18:00, niedziela 10:00 - 14:00, ul. Goworowska 34 II piętro, 07-410 Ostrołęka

FORMA5 Club

Trampoliny czyli Jumping fitness

26.09.16

 

 

Trampoliny czyli jumping fitness

 

Zajęcia na trampolinach fitness to forma ćwiczeń łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy.

 

Na czym polegają ćwiczenia na trampolinie?

 

Ćwiczenia na trampolinie to intensywny trening cardio, który dostarcza mnóstwo radości i zabawy. Jumping fitness polega na skokach na jednoosobowej trampolinie podczas, których organizm spala od 500 do 1200 kalorii (podczas godzinnych zajęć).. Trening składa się z szybkich i wolnych biegów, podskoków, ćwiczeń wzmacniających.

 

Zalety ćwiczeń na trampolinie.

 

Ćwiczenia na trampolinie korzystnie wpływają na organizm. Skoki na trampolinie spalają mnóstwo kalorii, zwiększają wydolność organizmu i poprawiają koordynację ruchową. Ponadto wzmacniają mięśnie wszystkich partii ciała i dotleniają organizm. Jumping fitness zmniejsza też uczucie zmęczenia, ułatwia wydalanie toksyn i przyspiesza przemianę materii.

Ćwiczenia na trampolinie – przeciwwskazania

Ćwiczeń na trampolinie nie zaleca się osobom cierpiącym na choroby krążenia i zwyrodnienie stawów. Jumping fitnessu nie mogą też trenować osoby z wagą pow. 100 kg i mające problemy z oddychaniem.