OFERTA:

FITNESS

Zajęcia fitness to doskonała forma zajęć dla tych osób, które lubią ćwiczyć  w grupie. Zajęcia grupowe mają dużo plusów przede wszystkim mobilizacja do ćwiczeń, różnorodność zajęć, miła atmosfera, nowe znajomości.

Oferujemy różnorodne zajęcia i to Państwo decydują na które chcecie chodzić, możecie zmieniać rodzaje zajęć żeby nie wkradła się rutyna.

  • Rowery

    Dynamiczne zajęcia na rowerach stacjonarnych, prowadzone przy rytmicznej muzyce oraz odpowiednim oświetleniu. Zajęcia na rowerach to trening aerobowy, który kształtuje mięśnie ud i pośladków, poprawia kondycję i pomaga zredukowaćtkankę tłuszczową.

  • Brazylijskie pośladki

    Zajęcia na których systematycznie pracujemy nad wzmocnieniem pośladków oraz dodatkowym rzeźbieniem mięśni brzucha. Zajęcia mają na celu wyszczuplenie sylwetki, redukcję celulitu oraz wzmocnienie mięśni.

  • Płaski brzuch

    Trening skupiający się na dolnych partiach ciała brzuch, pośladki, uda. Intensywne ćwiczenia sprawiają, że wzmacniamy ciało i gubimy zbędne kilogramy. Na zajęciach używane są maty,piłki i hantle.

  • Trampoliny

    Trening na specjalnych jednoosobowych trampolinach to forma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. proste skakanie na trampolinie może dać twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. W czasie godzinnych zajęć jumping fitness możemy spalić aż 1000 kcal.

  • Tabata

    To połączenie tradycyjncyh ćwiczeń areobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Trening tabata polega na powtórzeniach danego ćwiczenia jak najwiecej razy przez 20 sekund , 10 sekund odpoczynku i ponownie 20 sekund ćwiczenia.

  • Bieżnie

    Grupowy trening na bieżniach napędzanych siłą własnych mięśni. Niezwykle prosty i efektywny trening podczas, którego maszerujemy w takt muzyki, wykonując odpowiednie kroki.

    Doskonały trening wpływający na poprawę kondycji oraz redukcji tkanki tłuszczowej.

  • Magic bar

    To rewolucyjny trening cardio i siłowy w jednym przy użyciu sztang. Podczas treningu spalisz nawet 800 kcal, wzmocnisz i delikatnie wyrzeźbisz mięśnie. Zajęcia polecane zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

  • Power station

    Kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową kondycję oraz spalanie tkanki tłuszczowej. Obwód stacyjny podczas, którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Liczba stacji oraz dobór ćwiczeń zalży od ilości uczestników oraz ich stopnia wytrenowania.

  • Zumba

    Jest połączniem tańca i areobiku do rytmów latynoamerykańskiej i międzynarodowej muzyki. Dzięki prostym krokom tanecznym powstał dynamiczny, ekscytujący oraz skuteczny program fitness. Zumba poprzez zabawę doskonale wpływa na kształt sylwetki oraz poprawia samopoczucie i wprowadza w dobry nastrój.

  • Zdrowy kręgosłup

    To trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowania wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, redukcję przykurczy mięsniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgusłopowi.

  • Strectching/ pilates

    To ćwiczenia prowadzące do ulastycznienia i wzmocnienia całego ciała. Ćwiczenia poprawiają kondycję, ukrwienie i elastyczność stawów. Zajęcia przy wolnej muzyce wprawiają w dobry nastrój, relaksują, a jednoczęśnie zwiększają siłę mięśni brzucha, pośladków, pleców i bioder. Stretching/ Pilates można polecić każdemu niezależnie od wieku i stopnia wytrenowania.

+ SPALANIE
  • Rowery

    Dynamiczne zajęcia na rowerach stacjonarnych, prowadzone przy rytmicznej muzyce oraz odpowiednim oświetleniu. Zajęcia na rowerach to trening aerobowy, który kształtuje mięśnie ud i pośladków, poprawia kondycję i pomaga zredukowaćtkankę tłuszczową.

  • Brazylijskie pośladki

    Zajęcia na których systematycznie pracujemy nad wzmocnieniem pośladków oraz dodatkowym rzeźbieniem mięśni brzucha. Zajęcia mają na celu wyszczuplenie sylwetki, redukcję celulitu oraz wzmocnienie mięśni.

  • Płaski brzuch

    Trening skupiający się na dolnych partiach ciała brzuch, pośladki, uda. Intensywne ćwiczenia sprawiają, że wzmacniamy ciało i gubimy zbędne kilogramy. Na zajęciach używane są maty,piłki i hantle.

  • Trampoliny

    Trening na specjalnych jednoosobowych trampolinach to forma ćwiczeń fizycznych łącząca w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. proste skakanie na trampolinie może dać twojemu ciału więcej korzyści niż myślisz. W czasie godzinnych zajęć jumping fitness możemy spalić aż 1000 kcal.

  • Tabata

    To połączenie tradycyjncyh ćwiczeń areobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Trening tabata polega na powtórzeniach danego ćwiczenia jak najwiecej razy przez 20 sekund , 10 sekund odpoczynku i ponownie 20 sekund ćwiczenia.

  • Bieżnie

    Grupowy trening na bieżniach napędzanych siłą własnych mięśni. Niezwykle prosty i efektywny trening podczas, którego maszerujemy w takt muzyki, wykonując odpowiednie kroki.

    Doskonały trening wpływający na poprawę kondycji oraz redukcji tkanki tłuszczowej.

+ WZMACNIAJĄCE
  • Magic bar

    To rewolucyjny trening cardio i siłowy w jednym przy użyciu sztang. Podczas treningu spalisz nawet 800 kcal, wzmocnisz i delikatnie wyrzeźbisz mięśnie. Zajęcia polecane zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

  • Power station

    Kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową kondycję oraz spalanie tkanki tłuszczowej. Obwód stacyjny podczas, którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Liczba stacji oraz dobór ćwiczeń zalży od ilości uczestników oraz ich stopnia wytrenowania.

+ CHOREOGRAFICZNE
  • Zumba

    Jest połączniem tańca i areobiku do rytmów latynoamerykańskiej i międzynarodowej muzyki. Dzięki prostym krokom tanecznym powstał dynamiczny, ekscytujący oraz skuteczny program fitness. Zumba poprzez zabawę doskonale wpływa na kształt sylwetki oraz poprawia samopoczucie i wprowadza w dobry nastrój.

+ MENTALNE
  • Zdrowy kręgosłup

    To trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowania wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, redukcję przykurczy mięsniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgusłopowi.

  • Strectching/ pilates

    To ćwiczenia prowadzące do ulastycznienia i wzmocnienia całego ciała. Ćwiczenia poprawiają kondycję, ukrwienie i elastyczność stawów. Zajęcia przy wolnej muzyce wprawiają w dobry nastrój, relaksują, a jednoczęśnie zwiększają siłę mięśni brzucha, pośladków, pleców i bioder. Stretching/ Pilates można polecić każdemu niezależnie od wieku i stopnia wytrenowania.