OFERTA:

FITNESS

Zajęcia fitness to doskonała forma zajęć dla tych osób, które lubią ćwiczyć  w grupie. Zajęcia grupowe mają dużo plusów przede wszystkim mobilizacja do ćwiczeń, różnorodność zajęć, miła atmosfera, nowe znajomości.

Oferujemy różnorodne zajęcia i to Państwo decydują na które chcecie chodzić, możecie zmieniać rodzaje zajęć żeby nie wkradła się rutyna.

  • Rowery

    Dynamiczne zajęcia na rowerach stacjonarnych, prowadzone przy rytmicznej muzyce oraz odpowiednim oświetleniu. Zajęcia na rowerach to trening aerobowy, który kształtuje mięśnie ud i pośladków, poprawia kondycję i pomaga zredukowaćtkankę tłuszczową.

  • Brazylijskie pośladki

    Zajęcia na których systematycznie pracujemy nad wzmocnieniem pośladków oraz dodatkowym rzeźbieniem mięśni brzucha. Zajęcia mają na celu wyszczuplenie sylwetki, redukcję celulitu oraz wzmocnienie mięśni.

  • Płaski brzuch

    Trening skupiający się na dolnych partiach ciała brzuch, pośladki, uda. Intensywne ćwiczenia sprawiają, że wzmacniamy ciało i gubimy zbędne kilogramy. Na zajęciach używane są maty,piłki i hantle.

  • Skuteczne odchudzanie

    Trening wzmacniający połączony z energicznym Cardio. Na tych zajeciach rozgrzejesz swoje ciało i pozbędziesz się tkanki tłuszczowej.

  • Spalanie z gumami

    Ćwiczenia z gumami oporowymi mini bands. Dzięki tym zajęciom doskonale wzmocnisz swoje mięśnie oraz wysmuklisz ciało.

  • Bieżnie

    Grupowy trening na bieżniach napędzanych siłą własnych mięśni. Niezwykle prosty i efektywny trening podczas, którego maszerujemy w takt muzyki, wykonując odpowiednie kroki.

    Doskonały trening wpływający na poprawę kondycji oraz redukcji tkanki tłuszczowej.

  • Magic bar

    To rewolucyjny trening cardio i siłowy w jednym przy użyciu sztang. Podczas treningu spalisz nawet 800 kcal, wzmocnisz i delikatnie wyrzeźbisz mięśnie. Zajęcia polecane zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

  • Zumba

    Jest połączniem tańca i areobiku do rytmów latynoamerykańskiej i międzynarodowej muzyki. Dzięki prostym krokom tanecznym powstał dynamiczny, ekscytujący oraz skuteczny program fitness. Zumba poprzez zabawę doskonale wpływa na kształt sylwetki oraz poprawia samopoczucie i wprowadza w dobry nastrój.

  • Zdrowy kręgosłup

    To trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowania wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, redukcję przykurczy mięsniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgusłopowi.

  • Strectching/ pilates

    To ćwiczenia prowadzące do ulastycznienia i wzmocnienia całego ciała. Ćwiczenia poprawiają kondycję, ukrwienie i elastyczność stawów. Zajęcia przy wolnej muzyce wprawiają w dobry nastrój, relaksują, a jednoczęśnie zwiększają siłę mięśni brzucha, pośladków, pleców i bioder. Stretching/ Pilates można polecić każdemu niezależnie od wieku i stopnia wytrenowania.

+ SPALANIE
  • Rowery

    Dynamiczne zajęcia na rowerach stacjonarnych, prowadzone przy rytmicznej muzyce oraz odpowiednim oświetleniu. Zajęcia na rowerach to trening aerobowy, który kształtuje mięśnie ud i pośladków, poprawia kondycję i pomaga zredukowaćtkankę tłuszczową.

  • Brazylijskie pośladki

    Zajęcia na których systematycznie pracujemy nad wzmocnieniem pośladków oraz dodatkowym rzeźbieniem mięśni brzucha. Zajęcia mają na celu wyszczuplenie sylwetki, redukcję celulitu oraz wzmocnienie mięśni.

  • Płaski brzuch

    Trening skupiający się na dolnych partiach ciała brzuch, pośladki, uda. Intensywne ćwiczenia sprawiają, że wzmacniamy ciało i gubimy zbędne kilogramy. Na zajęciach używane są maty,piłki i hantle.

  • Skuteczne odchudzanie

    Trening wzmacniający połączony z energicznym Cardio. Na tych zajeciach rozgrzejesz swoje ciało i pozbędziesz się tkanki tłuszczowej.

  • Spalanie z gumami

    Ćwiczenia z gumami oporowymi mini bands. Dzięki tym zajęciom doskonale wzmocnisz swoje mięśnie oraz wysmuklisz ciało.

  • Bieżnie

    Grupowy trening na bieżniach napędzanych siłą własnych mięśni. Niezwykle prosty i efektywny trening podczas, którego maszerujemy w takt muzyki, wykonując odpowiednie kroki.

    Doskonały trening wpływający na poprawę kondycji oraz redukcji tkanki tłuszczowej.

+ WZMACNIAJĄCE
  • Magic bar

    To rewolucyjny trening cardio i siłowy w jednym przy użyciu sztang. Podczas treningu spalisz nawet 800 kcal, wzmocnisz i delikatnie wyrzeźbisz mięśnie. Zajęcia polecane zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.

+ CHOREOGRAFICZNE
  • Zumba

    Jest połączniem tańca i areobiku do rytmów latynoamerykańskiej i międzynarodowej muzyki. Dzięki prostym krokom tanecznym powstał dynamiczny, ekscytujący oraz skuteczny program fitness. Zumba poprzez zabawę doskonale wpływa na kształt sylwetki oraz poprawia samopoczucie i wprowadza w dobry nastrój.

+ MENTALNE
  • Zdrowy kręgosłup

    To trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowania wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa ruchomości kręgosłupa w jego poszczególnych odcinkach, redukcję przykurczy mięsniowych i kształtowanie postaw przyjaznych kręgusłopowi.

  • Strectching/ pilates

    To ćwiczenia prowadzące do ulastycznienia i wzmocnienia całego ciała. Ćwiczenia poprawiają kondycję, ukrwienie i elastyczność stawów. Zajęcia przy wolnej muzyce wprawiają w dobry nastrój, relaksują, a jednoczęśnie zwiększają siłę mięśni brzucha, pośladków, pleców i bioder. Stretching/ Pilates można polecić każdemu niezależnie od wieku i stopnia wytrenowania.